Alla inlägg under december 2010

Av Yazz - 31 december 2010 22:36

  

Med stora förhoppningar om att 2011 kommer bli ett bättre år än både 2010 och 2009 som varit riktiga skitår på så många sätt och vis!

Men allt kommer väl i tre.... tänk possitivt säger många av er men det är svårt ibland att göra det. Mitt enda råd till alla er därute är att hålla hårt i allt som är bra och passa på att njuta så länge det varar för rätt var det är händer det något trist och sagan är över. Och man måste gå vidare och hitta nya saker att hålla fast och njuta av! Ta inget eller någon för givet utan passa på att njuta och ta vara på alla.

Med hopp om ett bra 2011 för er alla!!


Av Yazz - 29 december 2010 18:05

Undra om jag ska börja döpa mina kreationer som Kamprad döper allt på Ikea.

Undra om jag någonsin skulle bli lika rika på stickningar som han blivit på Ikea...?


Hur som helst är jag nöjd med dagens Iphone plagg!

  

Av Yazz - 28 december 2010 00:29

Är i Gnällbältet över jul och har virkkurs med mamma. Älskar att vara ledig och få göra va man vill med sin tid men att tro att en vikrkurs med min mamma skulle bli rogivande.....jag har noll tålamod med virkningen.

Hur som helst så virkade hon ihop ett mobilfodral till mig och jag en till henne. Den jag började på var tänkt till mig med men som ni ser saknar jag ögonmått helt, så den blev till hennes lilla mobil. Själv är jag jättenöjd med den jag fick till mina lilla Baby för nu kan jag med gott samvete slänga ner den i väskan utan att vara rädd för att den ska få sig en repa. Som att jag inte redan har skydd både fram och bak på den!

Alltså min Iphone 4 är det bästa som finns. Det kommer bli svårt att gå ifrån Apple efter detta..... :)

I veckan ska jag försöka hinna klart Patsys halsduk men det kommer nog ta lite tid för först måste någon (min mamma) trassla ut garnet så jag kan börja sticka.

     

Av Yazz - 23 december 2010 11:22

....lagom till jul är jag nu klar med 14 halsdukar och 16 mössor så nu tar jag julledigt några dagar. Långt ifrån klar med alla beställningar men blir det innan våren kommer. Eller tidigare :) kan ju inte sluta sticka för det är så kul men jag måste nog ändå vila lite under julen. Ska passa på att virka lite Iphonefodral så min nya leksak inte fryser ihjäl. Den är viktigare än mig själv just nu och vill självklart pimpa den med nåt stickigt!

Idag ska jag försöka ta mig neråt landet som alla andra 100000 människor, ser inte fram emot det alls då jag vart sjuk i flera dagar och börjar äntligen må bättre men i denna kylan och väntan på att få komma fram lär jag inte bli mindre sjuk.


Har med mig garn ifall jag vill hålla mig lite varm! ;)


Ha en trevlig julhelg mina goa små troll!

Av Yazz - 6 december 2010 09:04

Nu är strumpan klar! Jag är nöjd även om jag ser skavanker lite här och där, det är ju trots allt min första strumpa. När jag nu ska ta tag och göra den andra vet jag inte....jag hinner liksom inte! Jag får väl halta runt med en strumpa tills jag är klar med alla beställningar.

I helgen blev jag klar med tre set, halsdukar+mössa. Innan veckan är slut måste jag åtminstone gjort klart 2 halsdukar till.....tiden börjar ta slut sen.

Veckan kommer bli ganska jobbig i övrigt med så jag kommer troligen inte uppdatera bloggen mer än så här. Vi hörs framöver istället!


Kram och galopp!

  


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards