Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Ojojoj

Av Yazz - 5 maj 2011 21:36

Två inlägg inom några timmar bara, måste va rekord på lääänge!

Nu har vi shoppat loss på Vero Moda och på vägen hem råkade vi slinka in på stora Åhlens med som tydligen hade medlemskväll så det slank ner ett nagellack ifrån Make up store där med! Även om det bara var en kort stund med mina vänner som var med var det lika kul som alltid. Extra kul blir det när jag ska köpa mitt nagellack av en säljare som var 190cm, klänning, långt blond hår, perfekt smink och MAN! Jag visste inte var jag skulle kolla!!! Men f-n vilken fin hud han hade, undra om han använde smink ifrån Make up store.....?

Sjukt att en man får stå i kvinnokläder och fullt sminkad men en kvinna får dölja sitt hår för sin tro eller ha percing i ansiktet?

 Imorgon ska ni få se bilder ifrån min pimpade balkong! Och sen ska jag försöka hitta tid och inspiation till att underhålla er! ( Vill ju inte höra kommentarer om att ni gett upp mig.....) 

 



 
 
MissAnki

MissAnki

5 maj 2011 22:13

Jag har inte gett upp på dig än ;)

http://www.missanki.spotlife.se

 
Ingen bild

Sara

6 maj 2011 16:46

Det där med mannen var sjukt otippat..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yazz - 7 juli 2011 15:57


Igår bröt jag mitt löfte att inte köpa Chanellack....det blev ett underbart gult lack! Säljaren behövde inte ens sälja in det utan jag betalade på 5sek och ville bara hem för att testa det. Hann dock inte testa det hemma igår så meningen var att jag ...

Av Yazz - 31 maj 2011 16:25

Jag vet att ni måste ha tröttnat på att se Björns nylle varje gång ni klickar in på min blogg så här kommer dagens naglar. Glädjen att upptäcka att man har ett lack i sin låda som man aldrig provat och inse att färgen är så sjukt fin, är det bästa ...

Av Yazz - 24 maj 2011 16:00


Man glömmer verkligen bort hur små nyfödda bebisar är. Fick lunchbesök av Eve och Freja som är 4v gammal. När jag tog upp henne ur vagnen föll armarna, benen och huvudet åt alla håll, snacka om nykläckt söt liten tjej!   Ibland får jag infall, id...

Av Yazz - 20 maj 2011 10:08

Igår var jag på min efterlängtade fotvård så nu är mina fötter som ett par barnfötter igen. Jag hatar ju verkligen både mina egna och andras fötter så det är skönt att få någon annan till att göra de fina.   Dock hatar jag fötter av andra anledni...

Av Yazz - 17 maj 2011 10:55

För en tid sedan fick jag ett brev på posten av Grodan. Snäll som hon och hennes chef är ansåg de att jag behövde detta kort mer än hennes chef..... Så jag tackar Café Opera, "Kajsa" och Grodan för detta!     Sen får vi hoppas att Lisorna int...

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards