Alla inlägg under juli 2011

Av Yazz - 7 juli 2011 15:57

Igår bröt jag mitt löfte att inte köpa Chanellack....det blev ett underbart gult lack! Säljaren behövde inte ens sälja in det utan jag betalade på 5sek och ville bara hem för att testa det. Hann dock inte testa det hemma igår så meningen var att jag skulle måla på jobbet men iom att jag vaknade 5min innan mitt tåg till jobbet går glömde jag i stressen lacket hemma! Så inte nog med att dagen började skit har hela dagen gått snett och precis när jag släppt att jag hade glömt mitt lack hemma blev jag påmind när jag fick curry på fingrarna på lunchen. Varför ska jag ens välja att äta curry en dag då gult är en plågsam påminnelse om min hemska morgon och  mina nakna naglar??

  Nu undrar ni nog varför jag har haft förbud att köpa Chanellack....det är för att de är i det dyraste laget för en person som köper nagellack som andra dricker vatten. Om detta lack är så fint och bra  vill jag ha ytterligare 4-5 färger som jag vet är såååå snygga.

Bäst är om lacket är skit så jag kan hålla mig till normaldyra lack. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards