Alla inlägg den 8 november 2010

Av Yazz - 8 november 2010 08:29

I rekordfart har jag stickat ihop Mallans halsduk. Började i lördags kväll och blev klar igår kväll. I Örebro hade jag med den överallt så folk blev galna på mitt stickande.

Men klar blev ded lagom till minusgraderna. Varsågod Mallan och hoppas den kommer värma dig skönt i vinter!

  

Hann även gå på Syfestivalen på Älvsjömässan igår. Ensam för ingen ville följa med mig! Jag skulle kanske låtit bli för jag hittade ett så coolt garn som inte var det billigaste så klart och ingen var med mig för att få mig att inte handla det!

Men kolla va coolt, den är redan stickad och klar. Så köpte jag även mässans största bambupinnar och virknålar. Allt ska vara stort i min värld. Kanske borde jag flytta till Usa för att känna mig mer hemma....

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards