Alla inlägg den 4 april 2011

Av Yazz - 4 april 2011 20:32

Nu har jag vart på nya jobbet några veckor och fortfarande inte börjat målat mina naglar där. Jag har jordens abstinens och hinner inte måla på kvällarna innan jag ska lägga mig. På de få timmarna man är hemma, om man ens är hemma före kl 22, ska man ju laga mat, duscha, plocka runt så att måla naglarna som ska hinna torka innan man lägger sig funkar ju inte! :(

Helgerna målar jag de men i veckorna har jag ofärgat lack....boring och inte alls jag....

Nåt stickande har det inte heller blivit trots att jag har en massa ideer och en massa garn!

Och så är jag totalt värdelös med inspiration och uppdatering av bloggen med. Sååå dålig. Jag vet och jag har dåligt samvete när jag loggar in och ser att ni så troget kollar in här i hopp om nåt nytt ifrån dåååååliga mig!

Ni kanske kan hjälpa mig med förslag på topics?

Hit mee!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards