Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Yazz - 11 februari 2011 10:12

Imorse tog det mig 2,5 tim att ta mig tur och retur till centralen, det ska ta max 12 min per väg. Resa vidare till Uppsala var bara att glömma så nu är jag hemma igen. Oplogat överallt inkl på perrongerna så tågen som öppnade sina dörrar kunde inte stänga de sen då dörrarna fastnade i snön....

Ibland undrar jag om jag bor i södra Europa. Hur kan det vara möjligt att man inte är mer redo för snö i NORDEN! Varför har det inte plogats sen igår då det började snöa?? Å andra sidan har SJ/SL ursäkter för alla väderlekar. För mkt snö, regn, hala löv på spåren, stark sol. För att inte tala om strömavbrott, strejk, trasiga vagnar.....Ja listan är lång.

Det enda jag hoppas på nu är att Pocahontas kommer kunna flyga hit ikväll för jag vill så gärna att hon kommer över helgen!


  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards