Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Yazz - 20 februari 2011 18:45

Hemkommen ifrån en helg i Örebro. Som tyvärr gick alldeles föööör fort, känns som jag inte hann med att träffa någon ändå var det fullt upp som vanligt.

Kommande vecka kommer handla pm att börja räkna ner min tid i Uppsala och även handla om att börja shoppa lite vårkläder och rensa bort gammalt så man får plats i garderoben. På söndag ska Lilla söta och jag ha en heldag med shopping, afternoon tea på Grandhotel och middag på kvällen. Mysssssigt!

Denna söndag ska jag avrunda nu med en film online och sova bort min huvudvärk, det var nog lite för mkt vintersol för mig idag. Har ju vart i Gnällbältet så jag får gnälla idag....gnäll gnäll gnäll....mmm va mysigt det är att gnälla.

  





Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards