Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Yazz - 18 oktober 2010 22:13

Vissa dagar vill man bara sova bort annars finns risk får tjafs, tårar eller ilska. Jag lyckades med alla känslorna idag. Allt pga en dröm, en dröm som var så verklig och som jag vet bakgrunden till. Såna dagar behöver jag bara vara ensam hela dagen tills jag har släppt drömmen eller tolkat den så pass rätt att jag under dagen får den bekräftad. Typ.

Det enda bra denna dag bringade var resultatet nedan! Imponerande va?!!

Jag repade alltså upp allt igår igen och började om från början ikväll när jag kom hem. Dock tog jag hjälp av en egen skriven fusklapp för att inte tappa bort mig. Så nu kan tom Yazz sticka resår!

  Skulle jag börja märka mina stickegrejer eller bilda ett företag och sälja skulle jag nog heta: Chickknit by Yazz!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards