Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Yazz - 28 oktober 2010 16:39

Ikväll fortsätter min f-dag med mina tjejer på Tabbouli City. Har velat äta där länge nu men både Söder och Kungsholmen var helt fullt ikväll. Så jag hoppas City håller samma klass. Vi ska äta, äta, äta och äta 16 rätter....som att det inte räckte med att jag åt upp allt som kom i min väg i Milano....

En underbar tjej som en gång: Ät, njut och må bra! Jag gör som hon säger men gillar inte att jag går upp av att äta, njuta och må bra.....tänk att man bara inte kan få allt man vill här i livet tex äta och vara smal! Å andra sidan brukar min chef säga: Det går verkligen aldrig att få dig nöjd, va?! Mitt svar är : Näää jag kommer ju ifrån Öreeebrooo och där gnäller vi oavsett vad vi känner och vill! Gnället är visserligen ett tecken på att vi lever som har lärt oss och därav är allt bra egentligen. Jag älskar att gnälla då mår jag som bäst!

  

Ska bli intressant att se om mina 6 tjejer har nagellack på sig ikväll.....

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards