Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Yazz - 5 maj 2011 21:36

Två inlägg inom några timmar bara, måste va rekord på lääänge!

Nu har vi shoppat loss på Vero Moda och på vägen hem råkade vi slinka in på stora Åhlens med som tydligen hade medlemskväll så det slank ner ett nagellack ifrån Make up store där med! Även om det bara var en kort stund med mina vänner som var med var det lika kul som alltid. Extra kul blir det när jag ska köpa mitt nagellack av en säljare som var 190cm, klänning, långt blond hår, perfekt smink och MAN! Jag visste inte var jag skulle kolla!!! Men f-n vilken fin hud han hade, undra om han använde smink ifrån Make up store.....?

Sjukt att en man får stå i kvinnokläder och fullt sminkad men en kvinna får dölja sitt hår för sin tro eller ha percing i ansiktet?

 Imorgon ska ni få se bilder ifrån min pimpade balkong! Och sen ska jag försöka hitta tid och inspiation till att underhålla er! ( Vill ju inte höra kommentarer om att ni gett upp mig.....) 

 



Av Yazz - 5 maj 2011 15:34

Ikväll är det VIP kväll med vin, snittar och rabatter för mina kollegor och vänner. Detta är det bästa med att bo i en storstad, det är alltid en massa jippon över allt, hela tiden.

Vet inte riktigt vad jag ska shoppa men nåt litet linne hittar man väl alltid. Jag har haft garderobsrensing i omgångar nu och kommer FÖRHOPPNINGSVIS ha ytterligare en till om några månader... ;)


 

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards