Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Yazz - 15 maj 2011 20:55

Förra veckan upptäckte jag att jag faktiskt har noll koll på mina nagellack längre. Detta beror nog på att jag inte målar lika ofta lägre.

Jag har gått runt längre tid och letat efter ett snyggt orange/koral färgat lack och så hittade jag ett på Makeup store som jag köpte. När jag väl lackade på det på jobbet sägen en kollega "men det är ju samma färg som lacket du beställde ifrån Elf förra veckan". Jag blev paff för jag hade verkligen helt glömt bort det! När jag sen kom hem kollade jag igenom min ena låda och hitta 4 lack i samma färg...idag kollade jag i mina andra låda och hittade ytterligare två till.....alla i olika märken men onödigt lika...... Så nu måste jag verkligen börja leka runt i mina lådor igen och måla naglarna ons-fred då gnällspiken på inte jobbar, de andra tycker det är ok jag att jag målar de.


 



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards