Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Yazz - 9 maj 2011 15:37

Mina vardagar ska innehålla minst 30min promenad varje dag har jag bestämt. Dessa hamnar oftast på lunchen längst vattnet eller i Äppelviken bland alla monstervillor. Idag skulle jag ta en "ny genväg".....gick helt vilse och hamnade vid två återvändsgator. Det tog ett bra tag innan jag hittade till vattnet och kund ta mig tillbaka till jobbet, 20min försent, genomsvettig, törsti och kissnödig.

Jag hade sällskap i telefon av en gravid kompis som beklagade sig över sina krämpor, min kommentar till henne blev ett uppgivet: "Du har iaf 3 sekunder till närmaste toalett, jag är helt lost och vet inte när jag hittar till jobbets toalett"

På tal om promenader skulle jag behöva ett par bra skor som är sköna för både fötter och rygg. Insåg det igår när granntjejen och jag gick 1 timme, kom hem o hade ont i svanken liksom.

Någon som har Reebook Easytones med bollarna under sulan? Eller tips om andra bra skor? Jag är ju helt lost i Sneakersvärlden....jag är fan lost i hela mitt liv :)


Tog en bild på det här färglada trädet på min lååång promenad idag.

 

Av Yazz - 9 maj 2011 12:04

Som ni vet ligger mitt nya jobb väldigt fint vid vattnet. Imorse på väg hit upptäckte jag ett träd som blommat, Magnolia, min favoritblomma! Jag visste inte ens att de träden kunde odlas här i Sverige. Längtar tills trädet är i full blom :)

Nu ska jag måla naglarna mörkrosa och gå ut och njuta av solen.

 

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards