Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Yazz - 2 januari 2011 22:46

... när jag kom hem till Stockholm och tände i vardagsrummet. Jag hade ju glömt att min nya inneboede Leo skulle va där!

Jag fick slåss med näbbar och klor när vi flyttade vårt företag, jag ville verkligen ha honom. Fick även min chokladfontän så snart blir det chokladfest hemma hos mig! Måste bara kolla upp var man köper chokladen :)

  

Har haft en lång vila denna jul och mitt nya nyårslöfte iår är att jag ska börja sköta bloggen åt er igen. Jag ser ju hur ni troget klickar in här varje dag och ser samma inlägg som aldrig byts ut. Ska även börja få rutin på nagelmålandet med. Stickningsbeställningarna börjar bli klara så jag kommer ägna mig åt nya projekt när jag pendlar till Uppsala. Nu ska det bli ordning på mitt liv. Nytt år. Detta ska bli mitt år, det har jag bestämt nu!


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards