Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Yazz - 10 januari 2011 18:53

...men var f-n är all snö??? Kämpade och plågade mig själv hela förra veckan pga för dåliga däck och en massa snö. Nu när jag väl har köpt nya däck och fått de på plats, ska våren då komma eller???

Jag älskar min bil och är uppväxt med pappa, bror och en massa motor intresserade farbröder så jag är inte helt blåst när det kommer till bilar. MEN att komma in i en verkstad som tjej, följa intruktionerna om var man ska köra fram och upp på och sen få motorstopp är INGE kul! 3 killar började genast jobba med att byta mina däck och bad mig gå in och vänta, tog dock 1 min innan de ropar ut mig och börja ställa en massa frågor om bultar, fälgarna, balansering, bromsbeläggen.......blablablablabla. Jag avbröt de bara och sa: "Jag har ingen koll på vad som är vad och vad som behövs utan fixa det som behövs så jag kan köra min bil utan att behöva skotta mig fram så betalar jag vad det nu kostar" Tänkte kalla bilen för Snäckan men höll mig till att motorstoppet fick räcka som bimbovarning för en dag.

  


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards