Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Yazz - 5 augusti 2010 18:46

....trivs bra ihop! Skulle vilja ha det resten av livet! Är hemma i Sthlm nu efter lite flängande i vårt väldigt avlånga land. Åkte hem med direkttåg igår som tog över 5timmar. Satt bekvämt i 1:a klass men i Sävsjö klev det på två 18-20åriga killar som pratade i ett hela vägen till Sthlm. De pratade verkligen om ALLLLLLTTT, pipplade öl och pratade högre och ännu mer. Visste inte att killar kunde prata så mkt. Mina öron började blöda....och det var en riktig kraftansträngning att inte ställa sig upp och skrika åt de att hålla k*****!

Det allra jobbigaste var den extremt bondiga dialekten som var väldigt svår att förstå, inte för att jag var nyfiken.

Väl hemma, trött och irriterad, hade jag fått ett paket med ett gäng höstsnygga lack så jag glömde snabbt bort tågresan och lyckan var min!

  

Nu har jag några sköna semesterdagar kvar innan jag börjar jobba på måndag, tänker verkligen suga in varenda minut av ledigheten. Började idag med att tvätta kläder i 6 timmar, passade även på att tvätta mattor och täcken med. Så nu är det kliniskt rent hemma så jag kan ta det lugnt och härja resten av veckan.



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards