Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Yazz - 9 augusti 2010 20:43

Tragiskt men det är sant, jag är tillbaka på jobbet och mina rutiner, ni vet det som kallas mitt liv. Dagen har gått väldigt långsamt och jag fick jordens huvudvärk som fortfarande sitter i så jag ska lägga mig strax. Ville bara skriva några rader om att jag finns här på andra sidan och mår bra. Jag ser ju hur ni klickar och klickar i väntan på en uppdatering. Kanske en besvikelse att jag inte skriver nåt vettigt men ni får ett tecken på liv iaf. Eller hur?

Mina naglar är målade med en ny höstfavorit ifrån China Glaze - Bogie. Bilden blev så dålig och nu orkar jag inte ta en ny bild. Sitter den snyggt även imorgon lovar jag en bild på detta snygga lila/silvriga lacket innan jag hinner lacka på tisdagslacket.

Over and out denna första jobbmåndag.

  

China Glaze - Bogie

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards