Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Yazz - 24 juli 2009 18:32

För att ni ens ska förstå hur galen jag är i nagellack visar jag här stolt upp min fina guldbox. Nyligen fick jag slänga bort 3st för att snyggt få plats med alla i samma box....tills jag hittar en till guldbox för att fylla på med nya.

Dessutom har jag 5-10st lack i skåpet på jobbet samt 5-10st hemma hos min mamma oxå, vill ju inte riskera att va helt utan vilket jag nästan aldrig är för mina naglar VÄRKER när de är nakna.

Det är mest på jobbet jag målar naglarna(trots en hel del protester om att det luktar), där sitter jag still vid min plats och riskerar inte att förstöra ytan. Hemma flamsar jag mest runt och skrapar i överallt. Ni ska se min kylskåpsdörr....börjar se ut som ett konstverk!

För mig är det inte bara färgerna och fina naglar som är grejen utan det är min dagliga terapi, komma ifrån 30sekunder och tänka på nåt annat. Vissa röker-jag målar naglarna!


Av Yazz - 24 juli 2009 12:46

Dagens hemlighet...jag har 5 små flickor som gör mig såååå glad. När jag är stressad, uttråkad, irriterad eller arg behöver jag bara se på de för att påminna mig själv hur sjukt barnslig jag är och vips så har jag glömt bort det som har stört min balans! :)


Tjejerna fick jag av en kollega som köpt de i Budapest och det första jag gjorde va att plocka upp och namnge alla 5. Jag älskar nämnligen att namnge saker, då blir de mer egna och personliga på något sätt.(Oxå en ganska barnslig grej kanske men allt som får mig att skratta är tillåtet)


Babushka, Marushka, Natasha, Olga och så lilla Irina som är minstingen utan ögonbryn.


Mina naglar är fortfarande diskret ljusrosa och det får de vara idag för imorgon är det fest och då blir det en annan färg!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards