Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Yazz - 29 juli 2009 16:04

Idag har vi lyckats igen!!! Hur vi ens kom in på ämnet vet jag inte men det gick ifrån nåt helt vardagligt till mormoner till amish folket!!! Vi försökte bena  ut va deras tro och kultur gick ut på men vi kom inte så långt förrän jag hade skrattat bort allt mitt smink igen!


För er som undrar hur en Amish ser ut behöver ni inte googla, för det va det första jag gjorde så klart, jag hittade bästa bilden!

Av Yazz - 29 juli 2009 11:42

Vaknade tidigt idag och på bra humör (mitt morgonhumör är som att spela rysk roulette). Det är bara tacka och ta emot när jag är på bra humör ska ni veta. :)


Jag har fått klagomål av de som känner mig väl att bloggen är lite tam och inte speglar den jag faktiskt är. Men den som känner mig riktigt väl vet oxå att jag är en ganska försiktigt tjej som trevar mig fram på sånt som är nytt. Jag är en sann skorpion ut i fingertopparna sen födelsen in i detta liv. Testar, provar och sen spårar jag ur förr eller senare. Så håll ut ett tag till goa små troll så kommer jag snart utkrypande ur mitt sandhål!!!


Grattis till lilla granntjejen som börjar bli vuxen!Innan du vet ordet av är du ikapp mig!


Idag är mina naglar klarröda by the way!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards