Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Yazz - 27 juli 2009 21:35

Idag kom min kollega Cats tillbax ifrån sin semester så nu är ordningen återställd igen efter tre veckor. Hon sitter bord i bord så vi sitter och snackar om allt möjligt knasigt vi bara kan komma på att prata om, helt utan gränser och hämningar mot övriga kollegors skräck som ofrivilligt hör oss.(även om jag tror att de roas en hel del av alla knaserier oxå)

Dagens ämne spårade ur totalt så det kan jag inte skriva om här, bloggen stängs väl av då! Jag fick tom byta ämne för jag trodde jag skulle spy till slut......:)

Vi brukar dagligen googla på nåt sjukt ämne eller en person, hon kallar mig Miss Marple för jag hittar alltid va vi söker! Ibland hittar vi sånt vi inte alls sökte på tex så sökte vi efter könsbyten och hittade könsbyten på hästar......ingen trevlig syn....hur vi ens kom in på det ämnet vet jag inte men det visar lite på va vi kan komma att prata om på dagarna!Från att ha kallats Moder Theresa är jag nog mer lik Dr Ruth/Dr Phil/Ms Marple av allt googlande med Cats!


Och så har vi en timmes maratonshopping på luchen varje dag, idag blev det ett par skoooooor ifrån Miss Sixty till mig!!!!

Kom in i butiken och såg skorna som till min stora glädje som var på rea, -50%. När jag står och provar de kommer tjejen i butiken fram och viskar att de snart ska ha -60% i butiken så jag kunde få samma rabatt. Iskallt blir jag så klart gladare men upptäcker ett liiiitet märke i skinnet som jag påpekar och vill hellre ha ett par nya. Det fanns inga andra som passade mig så hon erbjöd mig -70%. Jag betalar skorna och går ut med ett litet leende på läppar, för jag vet ju nåt som hon inte vet....att min pappa är skomakare och att jag hade tagit skorna även för -50%. Så ett gott råd till alla shoppare håll huvet iskallt så får man som man vill och ibland tom bättre där till.


Dagens färg var orangemetallic ifrån Make-up store, ett av mina favoriter!



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards