Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Yazz - 28 juli 2009 22:28

Minns ni Beppes Gonattstund? Mysigaste som fanns när jag va barn, önskade att man själv fick ligga där bland alla nallar och kuddar och lyssna på sagor. Men så väcktes man av "FÄRDDDDIIIIIIGGGGGGGGGG!!!!"-dockan som lyssnade på sagorna ifrån toan....


Kom just på att det kanske är Bebbe som har inspirerat mig till att köpa såååå mkt kuddar hela tiden. Min granntjej får dra mig bort ifrån alla kuddavdelningar med orden "glöm det där du har ju redan en maaaaasssssaaaa kuddar!!!!" Kan man ha för många liksom......:(


Jag har nog lite udda fetischer måste jag erkänna....nagellack, kuddar och påsar....men påsarna köper jag ju inte så det känns som jag bara samlar på det jag får....eller nåt. Flera personer som öppnat mina lådor och skåp har fått en chock när det väller ut påsar överallt(jag tror jag omedvetet lägger de på olika ställen så jag inte ser hur mkt jag har) :=)


Om jag nu har fler fetischer än ovan behöver ni inte påminna mig!


Gonatt!


Av Yazz - 28 juli 2009 19:37

Var på massage idag, det var inte en skön upplevelse! Behöver verkligen semester och få vila upp mina armar och min rygg nu. Längtar även till att få komma igång med yogan igen efter sommaruppehållet. Det hjälper bra  men framförallt är det kul att stå på huvet!


Lunchen idag innebar en ny klänning, i svart! Jag vet jag vet jag vet....svart igen som om jag inte redan har 80% svart i min garderob men tjejer jag trivs ju så bra i svart och färg får ni se på mina naglar ju!





Av Yazz - 28 juli 2009 09:56

Först är man hösttrött, sen är man vintertrött, vårtrött OCH nu kommer uttrycket sommartrött oxå! När ska man vara pigg???Ska man behöva sova några år i ett sträck för att vakna av sig självt och vara pigg och utvilad?


Imorse slängde jag på mig en cerise topp och fick ner ett cerise OPI nagellack i väskan. Jag hann bara komma till jobbet innan mina kollegor började snegla på mina naglar för att sen försiktigt kommentera det oranga (gårdagens lack)färgvalet till den rosa toppen....MEN tjejer då, tror ni inte jag har bättre koll än så svarade jag och tog fram dagens färg och lackade på!



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards