Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Yazz - 20 maj 2010 19:14

Till er som följer TV-serier online, här är en blogg som radat upp alla kommande nyheter och alla serier som ska läggas ner.

http://fjarrkontrollen.blogspot.com/

Jag följer ju en hel del serier varje vecka, kan gå flera dagar utan att jag ens slår på tvn, för vem orkar vänta en hel vecka på att kolla nästa spännande avsnitt när man kan kolla alla på rad.   

Av Yazz - 20 maj 2010 19:03

Igår fick jag hem ett nytt gäng färger, testade alla tills jag kände huvudvärken av ångorna. Varje order jag lägger in tänker jag att det är det sista på länge men så hittar jag en till, tre till, 14 till.....trösten är att det är så sjukt billigt att beställa ifrån USA.

  

Har haft en skön ledig dag hemma. Solat/bränt mig medan jag suttit på balkongen och läst hela dagen. Mellan varven har jag gått in för att plocka och städa lite. Och så har jag gjort en gryta oxå! Det tog "bara" 1,5tim att tillaga "turlu" men det blev bra för att vara första gången. Imorgon bitti bär det av till Örebro för att fortsätta min långhelg där. Synd bara att det ska regna hela helgen där medan det ska vara fint här...men men det finns en massa roliga människor att träffa där istället!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards