Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Yazz - 28 maj 2010 15:36

Detta är nåt jag borde gjort för läääänge sen istället för att låta det gå så långt. Med start igår kväll och stop på måndag morgon är det pulver, shakes och smoothies som står på min matsedel. Efter måndag ska jag köra enligt varannandagsdieten dvs Naturdiet ena dagen och äta som vanligt nästa dag (med lite eftertanke så klart). Målet har jag inte satt än men jag är nöjd med vad som helst just nu och av erfarenhet brukar de första kilona rasa ganska snabbt.

Varför älskar jag mat så mkt...?Varför skapade Gud oss människor och en massa gosaker som vi ändå inte får äta? Varför skapade han oss med girigheten att vilja äta obegränsat.....? Why why why.....jag vet ju varför men jag låtsas som annat för att ha nån annan syndabock än mig själv att skylla på!!


  

Än så länge går det bra att bara dricka detta och äta lite frukt, frågar ni om några dagar kommer svaret garanterat bli ett annat.....



Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards