Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Efterlängtad tid!

Av Yazz - 31 juli 2009 19:20

Jihooooooo nu är jag ledig i 2 hela veckor! Åker på roadtrip med Snäckan, hämtar upp Pocahontas på vägen, fortsätter sedan ännu mer söder ut, tills folk börjar prata obegripligt, där ska vi vara några dagar och härja!


Jag har lovat alla som kommer sakna mig i sin vardag att jag ska uppdatera min blogg så ofta jag kan med galenskaper så ni inte ens känner av att jag är borta. :) Men det är ju några dagar kvar tills jag blir utan dator och det finns ju datorer där med även om de pratar konstigt.


Det jag dock har lovat mig själv är att jag ska se så här mysig och utvilad ut varje morgon under ledigheten!

 
 
Ingen bild

Granntjejen

31 juli 2009 22:16

Det gör du alldeles rätt i....se så där mysig och utvilad ut varje morgon...ska satsa på det jag med!!! Nu kanske jag inte direkt vaknar med läppstift o grejer, men...;)

 
Ingen bild

Backis

31 juli 2009 23:13

Ja om du kallar dej ovan vid sånt här så är inte ordet för vad jag är uppfunnet än. Väldigt lärorikt för mej med ett vansinnigt nagelintresse förresten. Hmmmmmm. Ser lite för lurvigt ut under armen för min del annars skulle det nog funka på mornarna...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yazz - 7 juli 2011 15:57


Igår bröt jag mitt löfte att inte köpa Chanellack....det blev ett underbart gult lack! Säljaren behövde inte ens sälja in det utan jag betalade på 5sek och ville bara hem för att testa det. Hann dock inte testa det hemma igår så meningen var att jag ...

Av Yazz - 31 maj 2011 16:25

Jag vet att ni måste ha tröttnat på att se Björns nylle varje gång ni klickar in på min blogg så här kommer dagens naglar. Glädjen att upptäcka att man har ett lack i sin låda som man aldrig provat och inse att färgen är så sjukt fin, är det bästa ...

Av Yazz - 24 maj 2011 16:00


Man glömmer verkligen bort hur små nyfödda bebisar är. Fick lunchbesök av Eve och Freja som är 4v gammal. När jag tog upp henne ur vagnen föll armarna, benen och huvudet åt alla håll, snacka om nykläckt söt liten tjej!   Ibland får jag infall, id...

Av Yazz - 20 maj 2011 10:08

Igår var jag på min efterlängtade fotvård så nu är mina fötter som ett par barnfötter igen. Jag hatar ju verkligen både mina egna och andras fötter så det är skönt att få någon annan till att göra de fina.   Dock hatar jag fötter av andra anledni...

Av Yazz - 17 maj 2011 10:55

För en tid sedan fick jag ett brev på posten av Grodan. Snäll som hon och hennes chef är ansåg de att jag behövde detta kort mer än hennes chef..... Så jag tackar Café Opera, "Kajsa" och Grodan för detta!     Sen får vi hoppas att Lisorna int...

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards