Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Yazz - 7 juni 2010 19:25

Hela helgen har jag längtat och tjatat om att jag vill ha mitt Essie röda lack, idag målade jag på det för att några timmar senare ta bort allt igen, varför undrar ni nu?(typiskt henne tänker många av er med)

Jo för idag hade jag fått mitt såååå efterlängtade paket ifrån Usa! Jag slet upp det, bort med det röda och på med detta!

  

Va tvungen att prova alla så klart och det var inte de jag trodde mest på som jag gillade mest. Pekfingret är det omtalade och slutsålda Essie- mint candy men jag gillade lillfingret mer, Essie- turgiose and caisos. Det konstigaste lacket ever är det som ser ut som cement, tur jag tog det i mini flaska.   

Essie är en ny favorit(även om OPI är i en klass för sig), lacken är lätta att måla på, bli jämna och missfärgar inte naglarna.


Ni som är riktigt med på noterna har lagt märke till att det vänstra OPI lacket är en färg jag redan har, jag har fått det dubbelt av misstag! Inget jag kommer anmärka iom att företaget har strulat med min order i 2 månader nu. Tur det var favoriten jag fick för den kommer gå åt både i sommar och till hösten!

Nu ska jag vila och kolla på min måndagsserie!



Av Yazz - 7 juni 2010 13:28

Påminnelse till er som vill ha Spotify och speciellt till er som reggat er men inte besvarat frågorna via länken! Tips, svara nej på alla frågor så slipper ni bli bombade av en massa följdfrågor!


http://www.gratispremium.com/?ref=367144

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards