Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Yazz - 20 juni 2010 19:03

Ligger i koma efter en 3,5timmes promenad!!!Va vad det jag sa??Så här blir det alltid när Lizz vill ut och gå. Vi promenerade hemifrån till Farsta, vidare till badet och sen Farsta Gård där vi tog en kaffepaus på 15min. Hur mysigt som helst måste jag erkänna, grönska, vatten, broar, badstränder. Har aldrig varit där trots att det ligger så pass nära mitt hem men nu lär jag hitta dit fler gånger. Dock gick vi vilse tack vare Lizz som envist skulle gå en trevligare väg hem än bilvägen som vi hade tagit dit. Vi gick såpass vilse att vi hamnade vid en stuga vid slutet av en udde där det sprang nakna små barn som badade i en liten mini pool. Jag var inte så nöjd och hade redan en massa blåsor på fötterna så jag slutade lyssna på hennes "trevligare genvägar" och gick åt samma håll som vi kom ifrån, trodde jag tills vi insåg att allt gick i cirklar och vi hade vatten på alla sidorna, stigarna gick till små stugor och bron var borta.

Men nu är jag hemma och ligger helt slut i soffan med plåster på samtliga tårna.

  

Av Yazz - 20 juni 2010 11:17

Söndagar är veckans bästa dagar, dagen då man inte behöver göra något alls. Ingen press, inga krav och så går tiden långsamt så man hinner njuta av att inget göra. Dock har jag vänner som inte låter mig bara göra inget alls så nu ska jag ut på promenad till nåt ställe jag inte varit på. Ligger tydligen inte alls långt hemifrån mig....säger hon för att få med mig tror jag. Ni lär får höra mitt gnäll efteråt om hon farit med osanning!

Ha en underbar söndag!

Av Yazz - 20 juni 2010 09:15


Nu är de gifta och livet börjar på riktigt för de kära två. Tycker i det stora hela att bröllopsdagen gick jättebra. Men efter en hel del analyser inser jag att även Kronprinsessan har valt en man som är en aningen lik sin far, en lika nördig, tafatt och menlös man som pratar lika taskig engelska. Dock med mkt mer kärlek mot sin nya fru. Kolla in talet och lägg märke till hans hymningar och konstiga ljud när det blir pauser i talet. Men han får en stor eloge för talet som fick mig både skratta och fälla en tår.

All lycka och välgång önskar vi det nygifta paret!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards