Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Yazz - 27 juni 2010 11:01

...och samma röda naglar efter 4dagar! Men kolla va fräscha de fortfarande är, kul med rött på sommaren så jag fotade de medan jag låg och lapade sol igår. Livet är verkligen skönare på sommaren känslan av värmen mot huden, ljuset, solen, allt gott och nyttigt man kan äta, människor är mkt trevligare och gladare! Hur som helst så har dessa dagar gått till att lapa sol, ligga och stirra på molnen och försöka hitta roliga mönster. Igår trodde jag att jag hade fått solsting när det plötsligt blev lite mörkare moln på himlen och en suddig text uppenbarande sig.....

  

Vet inte vad jag nu gjort för knasigt men jag hoppas Han inte visar det genom att stoppa mig i trafiken på nåt sätt när jag ska hem på årets mest polisbevakade dag!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards