Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Yazz - 23 juni 2010 21:31

Jag har precis bestämt mig för att komma till Örebro över midsommarhelgen och har en liten idé, vad sägs om att byta ut all sill och potatis på midsommar mot att sitta i solen ute på tomten hos mina föräldrar och måla våra naglar?? Med andra ord tänkte jag ev ta med alla mina lack i helgen om ni vill. Fler än en person måste svara annars är det inte värt att konka dit alla mina goa färger!

     

Av Yazz - 23 juni 2010 17:43


Det blev rosa idag igen! En riktigt snygg rosa som varit med ett tag men fortfarande håller. OPI- La paz-itively hot! Nu ska jag träffa Arre för en sushi picknick på Söder! Ljuvliga ljuvliga Söder och alla dess fina parker! Trodde aldrig att Söder skulle kunna bli mitt när jag flyttade hit iom att jag trivdes mer i de centrala delarna av Stockholm men nu när jag jobbat här och fortfarande upptäcker nya fina delar älskar jag mitt Söder! 

        

OPI · Rosa

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards