Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Yazz - 12 juni 2010 13:01

Som ni vet målar jag inte mina naglar så mkt på helgerna, mest för att jag flänger runt alldeles för mkt för att de ska få torka ifred. Så på fredagarna krävs det lite eftertanke när jag målar de iom att färger ska funka till hela helgens kläder. Denna helg blev naglarna gråbruna/mullvad OPI- You don´t know Jacques! En av favoriterna som även den tillhör OPI:s franska kollektion. (googla om ni vill se hela)

Nu ska jag och granntjejen iväg och lämna tillbax kuddar jag köpte för ett tag sen, vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag valde de men nu ska de tillbax(skitfula runt ut sagt)! Därefter blir det en snabb shoppingrunda i Nacka Forum för att sen avsluta denna lördag hemma hos Lindish!

        


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards