Alla inlägg den 2 september 2010

Av Yazz - 2 september 2010 13:04

Nu är det ett bra tag sen jag målade mina naglar. Många olika skäl till detta men det hela har lett till att naglarna har delat sig, blivit tunna och nu även helt nedklippta. Blir inget lackmålande på ett tag tills jag fått tillbaka lite styrka i de med hjälp av oljor, stärkande lack och cremer.

  


Dessutom har jag rejält shoppingförbud resten av denna månad då jag shoppat så mkt att jag trasserat min kredit för läääänge sen. Bla står det 4 par nya stövletter i min hall....förutom alla nya kläder, koppar och en stor mängd nagellack som jag inte ens hunnit använda. Ju mer jag tänker att jag ska sluta shoppa ju snyggare saker hittar jag, har ingen spärr alls längre. Därav tvärstoppet nu.

Åkte dessutom på en tullavgift på det sista paket med nagellack som kom i veckan. Inbillar mig att de har koll på mig nu så jag vågar inte beställa mer på ett tag. Typ att det tjuter högt och blinkar rött när det kommer ett utlandspaket till mig!!

Lika bra så kanske jag håller mig borta ifrån att klicka hem en massa billigare roliga nya saker.....det är onlineshoppingen som leder mig in i fördärvet. Så jag förstår alla mina egna kunder som ångrar sina köp....(not)!

  

Varför köpa så många skor? Mitt svar till er är: för att jag förtjänar det!!!


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards