Alla inlägg den 7 september 2010

Av Yazz - 7 september 2010 10:01

Vaknade imorse och började fumla i mörkret, det tog ett tag innan jag insåg att jag hade strömavbrott..... Hur lyckas Fortum med sånt egentligen? Hela södra Sthlm helt utan ström. Tänker mest på om all min mat i kyl och frys kommer hålla sig, jag som hade varit och storhandlat i söndags.

Men olyckan utbyttes snabbt mot totallycka när jag kom till jobbet och såg en massa nagellack på mitt bord!! Min kollega var i Tyskland i helgen så jag passade på att be henne köpa nagellack åt mig, valfria färger för ett visst belopp!!! Jättekul att få nagellack av andra så färgskalan i min låda blir lite annorlunda. Typ.

Har inte målat mina naglar på över 3v nu och det ser fortfarande hemska ut, korta och tunna. Nyfiken på alla nya färger jag fick idag men jag ska låta de vila ett tag till.

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards