Alla inlägg den 10 september 2010

Av Yazz - 10 september 2010 11:21

Två gånger denna vecka har tunnelbanan i Sthlm sett ut så här....

   


Och båda gångerna har jag tagit det med ro iom att jag har kommit att tänka på detta klipp och småflinat för mig själv.


Imorse hade jag dessutom underhållning av en hel skolklass som skulle på fiskehelg ute i skärgården. Det var folk och packningar överallt. Alla stod tysta utom fyra 14åriga killar som pratade högt och brett om allt och inget. Med pubertetsstämma. Det tjuter fortfarande i mina öron.

Det var kul att stå och lyssna på hur enkla liv killarna levde tills en av de väldigt opassande sa "jag skulle vilja doppa min *** i såsen"!! De andra killarna verkar ha blivit mer ordentlig uppfostrade då de genast började bråkade på sin kompis om att han inte kunde säga såna saker på ett fullsatt tåg utan att han skulle visa hänsyn till sina medresenärer, att de faktiskt inte va ensamma utan hade folk upptryckta i *****! Med andra ord blev allt bara värre och värre så jag stod tillslut och asgaravde med ansiktet i fönstret. Morgonunderhållning på högsta nivå. Eller lägsta, hur man nu väljer att se på det. Måste bara tillägga att killarna inte var helsvenska så deras språk var riktigt underhållande.


Av Yazz - 10 september 2010 10:30

Det blev en lila fredag! Alla har något som går i lila, kläder, sjalar, gummisnoddar. Till de som inte lyckades hade jag med mig alla mina lila nagellack som de får måla på under dagen, ingen kommer undan!

Vinnaren blev helt klart min chef som glatt drog av sig skorna imorse för att visa att han hade hittat lila strumpor i lådan!!

Själv tonade jag ned mig till mullvad med en lila sjal iom att det antyddes att det var fusk att jag fått välja färgen till idag då typ hela min garderob är lila...nästa vecka får nån annan välja!

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards