Alla inlägg den 14 september 2010

Av Yazz - 14 september 2010 20:56

Min tystnad beror mest på att jag jobbar och stickar! Har påbörjat 4 olika halsdukar och halskragar! Känner mig nästan schitzo. Men såååååå kul!

Dock känns det som att det inte finns plats för fler halsdukar i min lägenhet så jag tänkte kolla med er om ni vill ha nåt? Dvs ni köper ett garn i önskad färg och jag stickar en enkel halsduk eller halskrage åt er. Det ni måste tänka på är att det ska vara ett ganska tjockt garn som ska stickas med nr 6-10 stickor. Info finns på garnet. Sen behöver ni ca 400-500g garn, vilket är 4-5 nystan. Ut och shoppa så jag har nåt att göra under hösten!!!(och ni håller er varma)

  

Stannade till vid kiosken som lämnar ut paket idag, igen. Jag är där ganska ofta, typ 2ggr i veckan. Idag märkte jag det även på den äldre indiska mannen som småflinade när jag kom emot honom. Blicken sa "jaha då var det dax igen din smågalna kvinna som shoppar så mkt online!"

Högt frågade han glatt om jag skulle hämta eller lämna in något den här gången. Jag är ganska duktig på att sälja saker på nätet med, så jag shoppar inte bara online. Men jag skämdes idag så nu ska jag hålla mig lugn ett tag. Bara handla små saker som får plats i brevlådan kanske....så jag slipper se hans blick igen!


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards