Alla inlägg den 15 september 2010

Av Yazz - 15 september 2010 20:26

Det verkar inte vara någon som nappat på mitt erbjudande om halsdukar så jag får väl fortsätta sticka åt mig själv! Jag har en annan idé men ska kolla vidare om det är någon på nätet som genomfört den. Vill ju inte sluta sticka.

Min shoppingmani fortsätter men den har tagit en ny vändning. Det handlar inte om nagellack, skor eller kläder. Det är ringar som gäller nu!

Det stora svarta rosen hittade jag på ett ställe på söder i våras men fanns inte i min storlek. Idag gick vi dit igen och den fanns! Killen i butiken påstår att de åker till Usa och köper unika saker på auktioner. Oddsen att hitta samma ring två ggr i olika storlekar..?Whatever jag fick ju min ring så han får fortsätta ljuga om han vill det!

Naglarna är fortfarande under viloperiod och kommer nog vara det ett tag till. Min själ känner sig fortfarande inte så färgglad.

Men det stod mellan blått och rött när jag lämna min röst till riskdagsvalet idag! Eller det var inget svårt val, jag har alltid varit samma färg!

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards