Alla inlägg den 11 september 2010

Av Yazz - 11 september 2010 19:09

Begav mig till Biltema idag för att köpa diverse saker som jag tänkte jag skulle hitta där. Typ spolarvätska, sandpappar och betong spik. Kom in och insåg att jag både såg och kände mig totalt missplacerad i denna butik med hur många gångar som helst. Spolarvätskan och sandpapper hittade jag direkt men betongspiken....my gooooooodd säger jag bara! Visste ni att det finns miljoner olika sorters spik???Pappspik, slagspik, bleckspik, ankarspik, trådspik and so on and on it goes! Ingenstans hittade jag nåt som skulle gå att slå i betong. Tror ni jag frågade någon? Nej, jag vägrar att både se, känna och framstå mig själv som totalt missplacerad och dessutom få det bekräftat av en manlig butikspersonal som lätt hittar det jag söker. Så jag tog spolarvätskan och sandpappret, betalade och lämnade byggnaden! Tacka vet jag Rusta där fanns det jag sökte! Och där känner jag mig mer hemma bland allt annat mer normalt man kan köpa. Så never again Biltema. Framförallt inte i höga klackar....

Nu sitter tavlorna på plats och en ny skohylla är placerad under alla mina nya skor!

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards