Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Yazz - 6 juli 2010 19:45

....utan fick min Babushka väska som jag inte visste va jag skulle ha till. Nu när jag har den i handen vet jag att den är perfekt som matlådeväska för den är tom plastad invändigt om jag skulle spilla nåt.


Blåst blev jag inte på köpet av väskan men jag är ganska bra på att blåsa mig själv på vissa andliga saker. Ständigt ges jag tecken på att vår existens inte bara är fyskisk utan sååå mkt mer som vi inte alltid förstår men som jag på nåt sätt lyckas slå undan hela tiden trots att de är så tydliga. Idag hände det igen, jag blev glad och upprymd på att det funkar och att jag fattar va de vill bevisa men likförbaskat slår jag bort det med min vetenskapliga hjärna som säger att saker är en slump eller mänsklig list. Samtidigt fattar jag inte varför jag fortfarande frågesätter saker när jag VET svaren. Har jag inget annat att göra med min tid, min energi och mina tankar/drömmar???


Dagens lack blev OPI -Purpleopolis som syns på ett hörn av bilden nedan.

  

Allmänt · OPI · Rosa
Av Yazz - 6 juli 2010 14:20

....va mina tonårs kusiner säger, nu behöver jag inte undra längre och tom lära mig egna nya ord! Dagens bästa sajt med udda ord och översättningar. Jag har skrattar så jag har storknat!


http://www.luxikon.se/

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards