Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Yazz - 23 juli 2010 15:57

Nu är jag snart fri i två veckor!!! Inleder semestern med Essie - Mint candy apple!! Nice va??Men väääldigt svårlackat och inte alls turkos som det ser ut på bilderna utan väldigt minty.

  

Av Yazz - 23 juli 2010 15:08

När jag växte upp fanns det inte så mkt att göra och det vi gjorde känns idag så oskyldigt om man jämför allt ungdomar gör idag. Idag kom vi att tänka på Heta linjen och delade snabbt våra minnen om när detta var som roligast. Hur vi låste in oss i ett rum och ringde upp, kom fram till nån flåsande gubbe som vi lurade in en "dejt" med, fnissade och la snabbt på för att sen ligga dubbelvikta av skratt på golvet. Hade man otur kom man fram till samma man vid nästa uppringning som inte alls va lika glad! jag VET att ni alla har liknande minnen från dessa samtal.

När jag googlade fram heta linjen hittade jag deras hemsida, så det finns tydligen kvar än idag.

http://www.hetalinjen.se/index.php

Kolla nu vilka olika linjer det finns att ringa, det finns en för de som vill prata om allt med alla, en för gay killar och så har vi en egen linje för de som vill prata med en invandrare.....QUEE???

  



Av Yazz - 23 juli 2010 11:46

.....men bara OM jag skulle skaffa hund så skulle den oxå få byta färg varje dag! Det är OPI som släppt en kollection för hundtassar....

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards