Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Yazz - 9 juli 2010 19:57

Imorgon är det bröllopsdax för min kollega Nin. Inför detta skickades jag ut för att köpa bröllopsgåvan ifrån oss som ska gå på bröllopet. Dumt att skicka iväg mig på detta för ut kom jag med en ny fet ring....fick självklart med mig Mateus faten oxå. Såna vill jag oxå ha, de är ju bara för underbart fina!

Gårdagens underbara lack tog jag motvilligt bort sent på eftermiddagen för att lacka på ett lila lack ifrån Barry M - Bright purple.

  


Vi är fyra tjejer som ska gå på bröllopet imorgon och ser galet mkt fram emot det iom att det inte kommer vara så tradtionellt då paret, framförallt brudgumman som är frontfiguren i Katatonia, är hårdrockare. De flesta gäster är oxå det och all dekoration kommer gå i svart, rött och vitt. Hon ville tom ha döskallar på sin tårta men där sa jag ifrån för det är faktiskt ett bröllop och inte en begravning! På naglarna kommer hon ha ett lånat lack ifrån mig som är svart/vinrött.

Vad vi själva ska ha har inte varit så självklart men till min stora lycka får jag ha svart iom att det är ett rockbröllop. Rotade igenom garderoben igår på jakt efter en klänning men hittade en annan klänning jag inte ens visste att jag hade. Nej min garderob är inte så stor att saker kommer bort men den är så svart att det är svårt att urskilja de olika plaggen!

Nu ska jag bara hitta det rätta lacket som passar mina kläder och mitt humör imorgon!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards