Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Yazz - 20 juli 2010 16:35

....tog jag bort dagens gröna lack för att lacka på ett Oprah lack(hon har skrivit om just den här färgen på sin hemsida). Elf - fire coral. Den är mkt snällare än det ser ut på bilderna., inga eldar som flammar här inte. Jag tyckte bättre om mitt gröna lack om jag ska vara ärlig men hade en lunchdejt med farbror S och hans barn så jag ville inte chocka de under måltiden. På jobbet kommenterade alla det gröna iom att den syns ganska snabbt och ganska ovanlig då de flesta alltid har rosa/rött/lila eller koral på fingrarna. Grönt, blått och gula toner är ju lite ovanligare.

Hur som helst tog jag med mina kussar till Kina farbrorn(var där igår oxå mums) och alla fick sig ett gott skratt och lunch underhållning! Trevligt med lite spontanbesök hemifrån sånt vill jag ha mer av!

  


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards