Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Yazz - 22 juli 2010 13:13

HURRA HURRA HURRA på min födelsedag!

Eller det är ju inte jag utan min blogg och min kontakt med er jag firar idag!

Ett år har gått fort med tanke på hur lång tid det tog för mig att komma till skott, det blev dock inte riktigt som jag tänkt mig och jag är fortfarande inte helt öppen i bloggen som många av er vet men jag tappade farten på vägen och även tråden och viljan om hur bloggen skulle användas. Har måååånga gånger tänkt lägga ner den helt då den inte är i närheten av hur jag hade tänkt mig min blogg skulle vara men varje gång hade det blivit ramaskri ifrån mina vänner som kollar in då och då trots allt. Vet inte om det kommer firas några fler år eller om jag fimpar sidan under kommande år. Den som klickar in här får väl se....

Tack iaf för att ni tar er tid att läsa mina töntiga, totalt opersonliga inlägg och kollar alla färgerna som passerar under mina dagar. Ni kanske tom har börjat se vilka som är ständigt återkommande och vissa som inte lackas på igen, ni kanske har börjat få grepp om mitt knasiga humör även om ni inte har koll på mitt riktiga inre. En dag kanske jag kommer att dela även detta med er men då kommer jag troligen att lösenordslägga bloggen med inträde endast för speciellt utvalda. Jag är trots allt en hemlig skorpion.... 

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards