Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Yazz - 13 juli 2010 23:44

Faros får 4* av mig denna gång både på maten och servicen. Förra gången tvärsågade jag stället då vi fick vänta sjukt länge på maten, idag blev vi uppassade hela tiden och maten var riktigt bra. Men de får ett minus för att de frågade om det gick bra att dela bord med två andra gäster och en hund stor som en häst. Vi svarade nej i kör och bad om notan.

 Hundar och jag går mer och mer mindre ihop, fattar inte att folk tar för givet att alla ska älska deras j-la hundar och låter de löpa fritt på gator, tåg, bussar, butiker och nu även på restauranger! När man sen ryggar tillbax får man kommentarer som " han är inge farlig utan jättesnäll"! Undra om folk skulle gilla om jag gick runt och sniffade på de eller slickade de rakt i ansiktet, jag menar jag är ju oxå snäll????!!!


Idag målades mina naglar 2 ggr med nya Elf lack som jag fick igår!

  

Elf- Smokey brown

Elf- Lilac



Av Yazz - 13 juli 2010 15:46

.......inte för att jag klagar men f-n va varmt det är nu!!! Tänk att det aldrig kan va lagom i det här landet. Men jag klagar verkligen inte för rätt var det är så är det -30 grader, mörker och regn igen.

Idag är det grekisk mat på matsedeln, inte för att det går att äta i denna värme men det är mysigt att småplocka och snacka skit ändå.  Det får bli en sallad och Tiramisu för mig.

Det blir Lilla söta, Lindish och jag om inte Lindish bangar vill säga, för enl henne är det +45 grader och hon jobbar i jeans.....men jag känner henne väl så hon kommer inte banga på oss utan vill mest bara gnälla(hon trots allt är Öööörebroare i grunden!).

  




Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards