Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Yazz - 12 juli 2010 21:56

Nu har jag bebisfötter men har lite ont här och där. När jag skulle ut ifrån stället hade jag så glidiga fötter av alla cremer så jag såg ut som bambi on ice, hon fick stötta mig ut. Men helt klart värt att ha nån annan som fixar ens fötter, en person som tycker att det är kul dessutom. Hon påpekade mina så släta tånaglar...jag kände mig som en medlem i AA när jag erkände att jag hade nagellackfetish och fixade mina naglar varje dag och darav polering av samtliga naglar med...hon tittade sketisk på mig först som om hon inte riktigt trodde mig sen åkte hennes inneskor av och hon visade stolt upp sina lilamålade tånaglar. Jag hann inte säga att jag HATAR andras fötter mer än mina egna.....


Kvällen avslutades med smyckesvisning och nedan är mina val av sommarens kollektion av Mii!

Halsbandet är inte riktigt jag men den är sååå snygg på att jag måste ha det!

  

Av Yazz - 12 juli 2010 21:32

Rockbröllopet var kul trots att vi kom försent och åkt vilse i skogen. Dock var det så sjukt varmt så ingen ville kramas och sminket hade smetas runt i hela ansiktet. Bruden var jättefin och hade valt ett lila lack istället för mitt svart/röda, passade henne jättebra. Sen fick vi ju se det vi ville, headbanging!! En kille hällde en massa öl i sitt hår och bangade på så det skvätte runt överallt, bruden sprang fram till oss och var helt lyriskt för hon hade önskat sig att någon skulle göra en "beer over head" på hennes bröllop och det fick hon oxå! Vi andra skrattade först och sen tyckte vi mest synd om honom som skulle gå runt resten av kvällen och lukta fyllegubbe.

Kvällen avslutade med vickning=korv med bröd som nattmat. Har aldrig sett denna tradition förut men den va väldigt poppis för den bildades snabbt en lååång korv kö. Nästan som på Stureplan men nu var vi på ett rockbröllop mitt ute i skogen utanför Tumba nånstans.

All lycka i världen önskar jag brudparet!


  

Av Yazz - 12 juli 2010 16:43

Fötter är det värsta och fulaste jag vet! Så idag ska jag iväg och be nån annan göra det bästa av det fulaste jag har. Jag ska alltså på fotvård idag! Nojjig över att det ska göra ont men då får tanten sig en spark och jag får haltande springa därifrån.

Jag har verkligen fotfobi speciellt för andras fötter....och nu på sommaren får man stå ut med en massa ocensurerade fötter med alla som springer runt i sandaler och flipflops. Smutsiga, för långa tånaglar, knölar hit och dit och omålade.....killarnas fötter ska jag inte ens gå inpå. Nightmare!

  

Efter en timmes oskön behandling får jag hem lite besök för en liten preview av nya Mii smycken och imorgon har jag en lite större visning för en massa tjejer. Jag kollade igenom de igår och vill ha typ alla....

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards