Alla inlägg den 6 november 2009

Av Yazz - 6 november 2009 22:14

Nu är det tyst här hemma igen efter ett storbesök av 2 små barn och deras föräldrar. När man inte har barn själv är man inte heller van vid den ljudnivå som det kan vara och inte heller vid stöket som lätt blir.(nej jag är inte pedeant men tycker om när allt ligger på plats) Lilla goingen på 1,5år är så snäll och lätt så jag har mest legat på golvet och lekt med honom, han har följt mig hack i häl hela kvällen tills han fick syn på min låda med nagellack. Lärde sig snabbt att det hette lack och tog ut alla och placerade de på bordet. Automatiskt ville jag göra iordning i boxen igen men det fick jag inte av honom för han hade lika stenhård koll på mig som jag på honom. Han fick som han ville och jag lät alla ligga framme till de åkte hem, då blev det första jag gjorde att ställa iordning alla igen och fick samtidigt tillfälle att räkna de. 99st färgade lack då jag har inte räknat med några genomskinliga, glitterlacken, stärkande eller franskmanikyr, med de har jag 120st...

99st färgade lack i alla olika färger....borde inför att ha alla lack en dag var i 99 dagar....va tycker ni, skulle ni vilja se det? Cool

Nu saknar jag redan lilla Goingen, saknar allt liv runt ett barn men saknar inte egna barn än. Det får vänta ett tag till.... Flört


Kram och gonatt


Av Yazz - 6 november 2009 12:47

Idag är det bara lila som gäller. Lila är den färg som de flesta förknippar mig med, får jag presenter är det ofta lila... så idag är inget undantag för jag har lila strumpbyxor och lila naglar :)

När jag va barn valde jag alltid i lila när de andra valde rosa eller blått och på senare år har jag upptäckt att lila står för andlighet, slump eller? Valde jag det för att jag va barn och tjej eller för att jag sen tidigt varit andligt intreserad? Dont know.....or do I know?


Idag är det en kort dag på jobbet iom att jag får besök så jag ska jobba på så jag kan gå hem snart!


Horoskopet ligger efter idag jag vet, men lovar att uppdatera så fort jag kan!


  

Ett lila Stockholm!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards