Alla inlägg den 22 november 2009

Av Yazz - 22 november 2009 21:28

Ibland undrar jag vad alla gör när de är uttråkade och inte har nåt att göra. Nu vet jag.....Oskyldig

Killen som gjort detta är proffsfotograf by the way men tydligen kan även han ha brist på saker att fota.



      

      

Av Yazz - 22 november 2009 21:18

Barn är såå underbara och kan få för sig att ha det bäste intressena som sen tycks försvinna med åren. Check it out!

Av Yazz - 22 november 2009 16:38

Inte nog med att jag själv har shoppingsjukan så får jag andra att shoppa järnet när jag är med(en kollega vill inte gå ut på lunchen med mig längre för hon alltid lyckas få med sig en påse eller två tillbax). Lilla söta handlade så mkt att jag fick hjälpa till att bära, själv kom jag hem med en jeanskjol och en conceler, thats it.

Fick faktiskt småångest över att hon handlade så mkt för jag tror det är en tidsfråga innan hon inte får umgås med mig längre av sin kille, han jobbar på bank och tycker redan att hon shoppar för mkt och så går det över styr när jag är med för jag säger aldrig nej till ett snygg plagg, men jag sa nej när hon hittade en assnygg väska på DKNY. Då fick det räcka för denna månad....som snart är slut och en ny lön ramlar in, tack och lov. Visserligen håller jag med henne ibland när hon säger att vi förtjänar det med tanke på att vi jobbar och sliter för lönen, ibland kan man ju bli så glad över nåt så litet en liten stund i vårt mörka trista ensamma land.

Vill bara klargöra till mina yngre läsare att vi är fulltidsarbetande tjejer som har krediter som vi betalar av DIREKT när nästa lön kommer bara så ni vet o inte tror att vi är nästa dårar som hamnar i Lyxfällan om några veckor. Vi har koll och trasserar inte krediten så pass mkt att vi inte klarar av att betala av den månaden efter. Bara så ni vet.Flört


Hon fick sin födelsedagspresent som va ett rengöringskit ifrån Clinique men även en sparflicka som jag köpte i München, köpte även en till mig själv fast i andra färger. Nu ska det sparas tio:or!


Jag är helt slut i fötterna så nu ska jag vila, laga mat och sen är det GossipGirl!

   Min lilla sparflicka!

Av Yazz - 22 november 2009 10:33

Det blev sovmorgon idag så jag är utvilad och pigg. Jag behöver verkligen 8-10 timmars sömn för att fungera normalt.

Idag är det Lilla söta och shopping inne i Stockholms city som gäller. Frågade om vi skulle göra hela eller halva stan och till svar att hela blir bra så det innebär att det kommer spåra ur för våra kreditkort som det brukar göra när vi har våra shoppingdagar....som om krediten inte redan är spräckt denna månad. Men men som hon brukar uttrycka det "because your worth it"!

Hon ska även få sina födelsedagspresenter, en aningen försent men jag var bortrest när hon hade sin fest så det blir idag. Hoppas hon blir glad!


  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards