Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Yazz - 4 mars 2010 21:43

Ser ni likheten?!

    

Av Yazz - 4 mars 2010 19:56

Jag fick hem min bok om virkade små figurer och är helt såld!!!Vill bara låsa in mig i flera dagar så jag får virka och sticka nonstop! Har ingen aning om jag ens kommer kunna fixa en enda men försöka tänker jag göra för det kliar i fingrarna som bara den!


 

Dagens lack var ett diskret nougatfärgat ifrån Tyskland, hade så missfärgade naglar efter alla starka färger i flera dagar så jag bytte helt.

I övrigt är mitt humör och välbefinnande ganska balanserat dessa dagar, kan ha att göra med att jag sysselsätts mkt på jobbet och så mitt stickande som får tankar på ett lugnt vilostadie, jag tänker verkligen inget annat mer än "ett varv till, ett varv till"   

Ibland när livet inte går riktigt åt det håll man vill och det inte finns så mkt man kan göra för att styra om det är det bara att andas lugnt, stänga av och bara tänka framåt. En dag vaknar man av att man har passerat det jobbiga och är tillbax på sin livsbana igen. 

Tex när man har en jobbig händelse eller ett möte framför sig, som verkligen är oundvikligt, brukar jag tänka på den dagen som infaller efter händelsen, typ måndagen efter en jobbig helg "på måndag kväll är allt över och jag har tagit mig igenom det" Tänker man på det jobbiga blir man ju galen och deppig. Alternativ helt hysterisk som jag lätt blir känslomässigt. Men tanken på den där måndagkvällen får mig igenom det jobbiga på nåt sätt.

Dagens lilla tips!

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards