Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Yazz - 13 mars 2010 23:12

För att återkoppla till mitt förr förra inlägg om att ni fick komma med förslag på ämnen för min blogg, var det bara 3 av mina trogna läsare som hade åsikter och är tillräckligt nyfikna. Tack er 3 för förslagen! Ni andra kan kolla vidare på andra bloggar......  

Om jag ska skriva om allt jag känner och tänker varje dag ifrån morgon till kväll kommer jag ha 20 inlägg om dagen, låååånga inlägg. Ni skulle bli psykstörda av alla humörsvängar. Färgerna på naglarna avslöjar mitt genomgående humör en hel del. Men visst jag kan lämna ut mig lite mer än jag faktiskt gör. Försöka sammafatta bättre varje dag.

Nagellackslistan blir svår iom att jag byter lack varje dag och älskar alla mer eller mindre men det jag kan göra bättre är att skriva mer om lacket eller kanske tom betygsätta det.

Angående veckolistan, tema listor, får jag redan panik över teman jag ska välja så mitt förslag är att NI varje måndag ska välja ett tema så gör jag en lista till onsdagarna? Deal?

Av Yazz - 13 mars 2010 22:47

....jag finns och jag mår bra. Befinner mig i Örebro efter en vansinnestur med Snäckan, för så här såg det ut hela vägen ifrån Sthlm i två hela timmar(stirrar ni två timmar på denna bild kanske ni förstår hur jobbigt det var):

  

Visst är det fint med sol men inte när man har den rakt i ögat och man kör bil. Såg verkligen inte ett skit framför mig. Men helskinnad ligger jag här i min underbara flicksäng.

Helgerna här går såååå fort så jag får ångest över att jag inte hinner träffa allt och alla men jag hann med RC med familj och Urre med familj (samtidigt så det blev en fullträff) Det genomgående ämnet var stickning, ostar och en del om matbehovet, mitt matbehov. Rc ville få det till att jag kanske hade en sjukdom men nejnej jag är inte sjuk jag älskar bara mat alllllldeles för mkt. Framförallt efterrätter. Vi kom fram till att jag antagligen ganska säkert kommer få åldersdiabetes om några år iom att det ligger i släkten, mitt sätt att "förebygga" det är att äta ännu mer goooottt medan jag kan. "Du är en läkaren värsta mardröm" kom ett muttrade svar tillbax.

Jag skyller det på min pappa och äldsta farbror som stoppade en honungsdoppad sked i munnen på mig när de tyckte jag skrek för mkt som barn, ett bra sätt för jag blev ju tyst. Jag var 2månader.....


Andra delen av kvällen tillbringades hos min morbrors familj där det kollades Melodifestivalen och kacklades så mkt och högt att vi missade all omröstning. Men vi såg att Anna vann och önskar henne lycka till. Vinner hon inte i Oslo får hon säkert en massa sponsorpengar ifrån Converse och blir lika glad ändå!




Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards