Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Yazz - 18 mars 2010 21:12

Allt blir bara större och större, RC, var i hela världen kommer detta att sluta nånstans???  

  

Det hjälper inte med större stickor för jag kommer få jaga fler nystan ändå men det blir ganska snyggt och fluffigt så här med. Säg till om du behöver fler garn till ditt project så köper jag med till påsk om 2v.


Av Yazz - 18 mars 2010 16:16

För er som har sett Hitta Nemo kan inte ha missat lilla söta Doris, den blå fisken med det korta minnet. Jag är som Doris men jag är nog mer åt det lila/rosa hållet. Imorse gick jag hemifrån utan min väska.....upptäckte det inte förrän jag kom till jobbet! En hel dag utan ett öre och självklart blev jag jättesugen på nåt gott efter lunch. Ju mer jag insåg att jag inte hade pengar ju sugnare (eget påhittat ord, fröken Urre så anmärk inte ordets grammatiska byggnad).

Det slutade med att jag fick en 20:a av en kollega, glatt gick jag ner till Ica med känslan av att ha fått min veckopeng, och köpte nåt gott. Men det var inte så gott när jag hade ätit upp den men men jag va glad så länge det varade.


  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards