Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Yazz - 23 mars 2010 22:23

Fick ett meddelande om att jag hade fått trojaner i min dator, glatt tänkte jag att jag hade besök av:

  

Men så snygga är de inte dessa dumma vidriga trojaner som ser mer ut som på bilden längst ner på denna sidan http://www.mjukvara.se/Trojan 

Rensade upp och laddade ner ytterligare att virusprogram så nu hoppas jag att besökarna gett sig av.

Det blev en rensning bland mina nagellack oxå, slängde två stycken och la upp 9 andra på tradera. Behöver ju en rensning nu när det snart kommer en del nya lack och jag känner inte för att köpa en större box nu när jag har två boxar med nagellack. Nån måtta får det faktiskt vara.....


Jag börjar bli rastlös och uttråkad...på allt liksom...nu tänker många "ånej inte nu igen...." ja jag är såååå uttråkad och då kan vad som helst hända!


Och ingen har gett förslag på onsdagslistan heller......





Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards