Alla inlägg den 1 april 2010

Av Yazz - 1 april 2010 10:51

 ....nu har jag lyckats på riktigt!!!! Satte på mig mina sneakers igen för jag tyckte att det började bli lite för varmt m stövlar plus att alla andra verkar ju ha det på sig. Men bara för att alla andra har på sig det och faktiskt kan gå i plasket innebär det inte att det är en smart idé att Heffaklumpen sätter på sig det när det fortfarande finns isfläckar kvar. Jag ramlade utanför min port igår kväll...snarare halkade/flög...landade på sidan och armen som sprack på 2 ställen och det gjorde så ont så jag inte kunde gråta. Och gråta får man ju inte göra som vuxen såvida det inte är till film.

6 trevliga veckor har jag framför mig enl SÖS, inget jobb, inga målade naglar, skriver med väster just nu vilket går väldigt långsamt...och påsken, ja påsken får jag fira i Sthlm iår med mina föräldrar som kommer upp idag.   

  

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards