Alla inlägg den 21 april 2010

Av Yazz - 21 april 2010 21:09

Fick hem nya lack idag, granntjejen fick riva upp paketet i kiosken medan jag hämta ut ett annat paket och betalade. Det blev kaos när jag insåg att den jag hade sett mest fram emot inte fanns med i paketet utan stod som "refund"!! Besvikelsen har fortfarande inte släpp....borde förstått det iom att ingen annan sida hade den färgen kvar...men men det är bara att jaga vidare, Parlez vous OPI ska jag bara ha, så är det!

Här är de andra fem godingarna jag fick idag, nyheten Orly ska bli kul att prova, de har riktigt snygga och udda färger för bra priser!

  

Liten glädje paus i min stressiga vardag denna vecka, flygtrafiken är igång och två av mina vänner är hemma äntligen, en har kommit ifrån Afrika till Europa men inte vidare. Vilken skit detta blev, en vulkan fick en rap och hela världen insåg sina svagheter. Människan har inte ens chans mot naturen, men naturen har inte en chans mot vår odödliga själ!

Nu är det nedvarvning som gäller och några timmars sömn, förhoppningsvist blir det drömmar om färger och inte en massa tider, vulkaner, siffror, kreditfakturor, bokstäver, avgångar, omskrivningar, avbokningar, köer...........zzzzzzz..........

Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards