Alla inlägg den 27 april 2010

Av Yazz - 27 april 2010 21:06

Har en massa att göra på jobbet fortfarande och en massa privata saker som snurrar runt i huvudet på mig MEN det ska mkt till att jag inte ska ta 20sekunders paus under ett dygn för att byta lack! Igår hade jag Orly "prince charming" och idag klassikern OPI "Lincoln park after dark", den har funnits typ 20 år...trodde den skulle var lite mer lila/svart med den är vinröd/svart. Kommer nog användas flitigt till hösten.

Jag är medveten om att jag blivit mer och mer opersonlig här och jag hör era klagomål men min energi går till annat just nu som jag inte kan/vill skriva om här så ni får nöja er med mina färger tills allt är back on track igen. Jag vet/känner att saker kommer lösa sig till det bättre men ibland tryter tålamodet och jag känner mig då apatisk/onhold och jag får tvinga mig själv till att hålla lugnet. Och bara vänta..vänta...vänta....för en dag vänder det!

  

Av Yazz - 27 april 2010 19:10

Idag har varit bra nyhetersdag, allt är långt ifrån perfekt men känns som man fått ett hopp och vissa avslut. Detta firas med RONJA!!!!(don´t ask men ibland blir det kortslutning i huvudet på mig och upp dyker ett gammalt minne som får mig glad)


Presentation

Omröstning

Va vill ni läsa mer om på bloggen?
 Nagellack
 Vardag
 Shopping
 Andlighet/Horoskop
 Varationen är bra som de är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

Vädret

Väder Stockholm

Översätt/translate

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards